KNAP ACADEMIE | Paul van der Linden
KNAP ACADEMIE: Het eigentijdse opleidingsinstituut door en voor maatschappelijke en professionele vernieuwers.
KNAP, knap, academie, academy, Nederlands, Opleiding, leergang, training, publiek domein, sociaal domein, sociale vraagstukken, maatschappij, politiek, openbaar bestuur, maatschappelijk, persoonlijke ontwikkeling, effectiviteit, vaardigheden, leiderschap, innovatie, vernieuwing, sociaal bestel, middenveld, freelance trainer, verschil maken, professioneel, collectief, collectieve, senior, eigentijds, sociaal ondernemerschap, democratie, empowerment, lokaal, lokaleopleidingsinstituut, opleiding, colleges, trainingen, adviseur, coachings, publieke domein, ambtenaar, overheid, beleid
151
page-template-default,page,page-id-151,has-dashicons,ajax_leftright,page_not_loaded,,normal,shadow2

Paul van der Linden

Paul van der Linden

Paul van der Linden (1965) heeft een achtergrond in de bedrijfseconomie en volgde daarnaast opleidingen op gebied van arbeidsorganisatie, marketing, financiën en psychologie.

Paul is voor gemeenten beschikbaar als

  • Verander- en interim manager n.a.v. actuele ontwikkelingen in het sociaal domein, de zorgsector, sociale werkplaats of cultuuraanbieder e.d.
  • Interne bruggenbouwer tussen afdelingen of ideeën makelaar
  • Stimulator van innovaties op gebied van sociaal ondernemerschap, participatie, informele zorg, actief burgerschap, nieuwe werkvormen, maatschappelijke betrokkenheid e.d.
  • Verbeteraar van doorzettingsmacht en effectiviteit in de ambtelijke organisatie
  • Intermediair richting maatschappelijk middenveld wanneer conflicten ontstaan zijn

Paul gaat voor zorgaanbieders aan de slag bij

  • Het vinden van onbenut potentieel in uw organisatie en dit beter benutten
  • Fusie- en samenwerkingsvraagstukken
  • Onderhandelingen met stakeholders, financiers en netwerkpartners
  • Complexe projecten, eventueel met een groot afbreukrisico
  • Verbetering van de bedrijfsvoering

Paul is voor sociaal ondernemers inzetbaar bij

  • Een nieuw verdienmodel en business plan maken
  • Marketing: plan van aanpak en ondersteuning bij uitvoering
  • Financiële analyse, bedrijfsdoorlichting, Quick Scan
  • Formuleren van een groeistrategie, keuzes maken en die samen uitvoeren

Met als kenmerkende persoonlijke elementen:

  • Communicatief vaardig
  • Scherpe politieke antenne, organisatiesensitief
  • Analytisch én handelingsgericht, een verbindende doener
  • Creatief op inhoud en het verenigen van belangen
  • Coachende stijl van leidinggeven, sturend op resultaat
background